svar!

hur blev du och micke tillsammans?
hur gammal är du?
* Jag träffa han en gång på stan, sen la jag till han på facebook och så skrev jag till han osv, sen träffades vi, ja de va väl typ så ;)
* Jag är född den 25 augusti 1997 så jag är 14 år.

Hur länge har du,Rebecka och Fanny varit vänner??
* Vi har varit vänner sen vi gick i 6:an men de har vart lite till och från, men nu är allt super igen :D

hur lång är du??
kan du göra en smink video?? det vorre jätte kul för du sminkar dig så fint:)
* Jag är 1.63-1.63 cm lång ;)
* Ja, de kan jag väl ta och göra i veckan ;)

har du knullat?
* Ja ?
Är du oskuld?
* Nej

Har du löshår?
* Nepp de har jag inte ;)

hur gör du för att få så fint hår?
* Jag gör väl inget speciellt, tvättar de när de behövs, bostar inte de när de är blött!

Hur många killar har du haft?
Hur många gånger haru haft sex?
Äre ba din kille du har haft sex me elr nån annan?
* Jag har haft en pojkvän innan micke
* Haha varför skulle jag skriva de i bloggen?!
* Inte bara min kille..

solaru solarium
* Händer väl att jag gör :)

Hur kan du ha så många följare på instagram??
* Jag är cool ;)

har du någonsin förlorat en nära vän, isf vem?
* Ja de har jag, tänker inte berätta vem..

1.Förlåt för å dry fråga men.. varför lägger du ut bilder på instagram där du pressar ihop brösten och en bild på dina trosor fast du menar att du fått lite färg för att du har solat liksom..? synd eftersom att du har en pojkvänn.
2.Har du haft sex?
* Haha okej, det är väl min ensak om va jag lägger upp för bilder och inte?  om du har sånna jävla problem med mej följ inte mej på instagram då? HAHA
* OCh ja.

Varför gillar du din pojkvän?
* Haha dum fråga, men jag tycker om hn för den han är och han är helt underbra!

om du hatar vagnhärad?(som jag, och många andra)
isåfall varför?
det finns många som säger att de hatar vhd för att det är massa patetiska människor som bor här men tyker du att det bara e fullt av patetiska människor här i vagnhärad??
* För att det är en liten byhåla inget händer här, helt sjukt tråkigt och bo här, alla är dryga, and so on.
* Det är typ bara patetiska människor som bor i vagnhärad, men självklart finns de överallt!

var bodde du som liten, vilken skola och va hette de du gick med?
* Jag föddes i Jönköping, sen när jag  va runt 3 flytta jag mamma och min låssas pappa till Södertälje och jag gick i skolan där, skolan hette Helenelundskolan.

vad har hänt mellen dig oc tiina?? ni va ju super tajta förut
* Vet faktist inte, vi tröttna väl på varran!

Hur lång e du o hur mycket väger du? :)
Hur har du fått många följare på insta?
Vad heter dina hel/halv syskon? Har du några ens?
Fin blogg förresten ;)
* Jag är 1.63-1.64 och jag väger runt 50 kg.
* Jag är cool!
* Jag har massa halvsyskon, på mammas sida har jag en bror som heter emil, oh på pappas har jag två bröder som heter Zack o Dennis och en syster som heter Molly.
Awww tack så mycke!

Hejhej Snygging!
Först vill jag ba säga säga att jag älskar din blogg och du är så jävla snygg, dela med dig föfan! ;)

Men du skulle väll till Malta med Tiina i sommar? Vad händer med det nu när ni är ovänner?
* Aw hihi tack så mycke :D
* Ja de skulle vi, nu blir de inte så längre, ganska glad över de faktist ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, va?

Har du knullat? Du är väl inte ens byxmyndig? För du är ju bara 14?

2012-06-02 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0